niedziela, 7 czerwca 2015

Bourjois, 123 Perfect CC Cream (Krem CC do twarzy)






Cześć dziewczyny :) od dwóch miesięcy używam kremu CC z Bourjois i jestem z niego niezmiernie zadowolona. Pewnie słyszałyście o nim już dużo dobrego, jest po prostu genialny! Jest lekki i jak na krem CC bardzo dobrze kryjący. Używam go w odcieniu 32 Beige Clair. Jest on dość ciemny i w zdecydowanie ciepłym odcieniu. Jednak ja mam ciepły typ urody, więc mi w 100% pasuje. Produkt na rynku widnieje w 4 odcieniach - 31 Ivoire, 32 Beige Clair, 33 Beige Rose, 34 Hale. Przed kupieniem tego kremu używałam podkładu z Lirene w odcieniu 207 Beżowy. Też byłam z niego w jakimś stopniu zadowolona, ale ten jest o niebo lepszy :) 
Perfect CC Cream kupiłam za 45zł w Rossmannie. Z początku uważałam, że to strasznie dużo jak na krem CC, no ale cóż ryzyk fizyk i kupiłam. 





Plusy:

  • Konsystencja, jest bardzo lekki
  • Odcień (w moim przypadku)
  • Opakowanie
  • Świetnie się rozprowadza
  • Ładnie stapia się z cerą
  • Nie tworzy niechcącego efektu maski
  • Lekko matowi, ale nie jest to bardzo sztuczne zmatowienie
  • Dobre krycie


Minus:

  • cena

1 komentarz:

  1. Ja bardzo polecam podkład z tej serii. Mam w najjasniejszym odcieniu. Sprawdza się znakomicie;)
    Zapraszam do mnie:
    pannazuzannabeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń