środa, 10 czerwca 2015

Louis Vuitton?




Od kilku miesięcy myślę o torebce LV Neverfull Damier Ebene MM. Moim zdaniem jest to bardzo piękna torba. Szachownica jest jednocześnie elegancka, ale można ją zestawić z najróżniejszymi stylizacjami. Są trzy rozmiary:

PM ($1,180)
MM ($1,260)



GM ($1,340)



Te torebki są albo uwielbiane, albo jednym słowem znienawidzone. Jedni uważają, że motyw jest genialny, urzeka swoją prostotą, a jedni uważają go za kicz i tandetę. Ja należę do zwolenników tego wzoru, bardzo mi się podoba. Podobają mi się również inne modele Louisa Vuittona np. 


SC Bag PM  ($4,550)



Jest przecudna, jednak cena jest kosmiczna... W sumie wszystkie rzeczy marki LV są drogie, ale dla chcącego nic trudnego, można odłożyć, jeżeli komuś na prawdę zależy, ale na ten model byłoby mi ciężko odłożyć, a później wydać taką kupę pieniędzy na jedną torebkę... Chyba, że miałabym tyle pieniędzy, że nie miałabym z nimi co robić, to kupiłabym sobie jeszcze taką samą tylko rozmiar mniejszą (BB)


A wy co o tym sądzicie? :)

8 komentarzy:

  1. ładne te torebki :)
    pozdrawiam
    Ajina Blog
    Mój blog KLK

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się torebki LV, szczerze wolę Korsa :)
    obs= obs? Ja już ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza torebka jest super :D

    http://litigioo.blogspot.com/
    zapraszam ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu u Ciebie :) Zapraszam do mnie: www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardziej do gustu przypadła druga torebka :) http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście uwielbiam torebki Michalea Korsa, ale ten wzór szachownicy LV również jest jednym z moich ulubieńców :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń