sobota, 30 maja 2015

LATO LATO LATO


Czeeeeeeść dziewczyny! :)

Czujecie już to ciepełko uderzające z dworu? Bo ja owszem i po prostu nie mogę się już doczekać wakacji, wolnego od szkoły i wakacyjnego EUROTRIPU, który będzie najlepszym wydarzeniem w moim życiu! Ale oczywiście droga do wakacji nie obejdzie się bez nie szczęść, czego przykładem jest mój dzisiejszy pech... Będąc w szkole zalałam sobie całą torbę piciem (moja najlepsza, najpiękniejsza i w ogóle cud, miód i malinki torba). Wszystkie książki zalałam, ale szczęście w nie szczęściu to jest już koniec roku szkolnego, więc książki są już zbędną częścią mojego ekwipunku do szkoły haha.

Macie jakieś ciekawe pomysły na tagi? Myślałam, żeby zrobić summer tag i właśnie chyba tak zrobię :D także przejdźmy do tagu!


  • Wolisz kiedy jest gorąco czy zimno?
Oczywiście, że wolę, kiedy jest gorąco... Nie znoszę, kiedy jest zimno, bo wtedy siedzę całymi dniami w domu i czuję się jak kret.. ;/ mam nadzieję, że nie tylko ja tak mam, bo mam wrażenie, że marnuję mnóstwo czasu...

  • Ulubiona pora roku?

Wiosna, bo to jest taki okres, w którym powoli robi się już tak cieplusio. Wszyscy i wszystko zaczyna rozkwitać, nabiera się większej chęci do życia. Do głowy wpadają nowe, czasem nawet diametralnie zmieniające nasze życie pomysły :) no i koniec końców wiosną są już prawie wakacje ;p


  • Plaża czy morze?

Nie umiem tego określić, bo lubię się opalać i kąpać się w morzu. Na szczęście te dwie rzeczy się ze sobą łączą, także nie mam problemu z wyborem ;d

Ulubiony letni strój?


















  • Wybierasz się na wakacje? Jak tak, to gdzie?

Wybieram się, wybieram :) Jadę w tym roku z moimi przyjaciółkami do Francji, Hiszpanii i Włoch.
We Francji jedziemy do Paryża i do DisneyLandu, w Hiszpanii pojedziemy na pewno do Barcelony, a we włoszech zatrzymamy się w Weronie. Cały pobyt będzie trwał około 2tyg. :)


  • Ulubiony napój i jedzenie na lato?

Lodowata Coca-Cola i arbuzyyyyyy ♥





  • Za co kochasz tę porę roku?

Za to, że mamy większy kontakt z ludźmi, z którymi raczej na co dzień nie odwarzyli byśmy się rozmawiać, a najlepsze są wakacyjne miłości! ♥


  • Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?

Na pewno z przyjaciółmi... W sumie wymarzone wakacje, to ja mam co roku, bo spędzam je z najlepszymi :)

Mam nadzieję, że tag wam się podobał :)
Macie jakieś ciekawe historie z wakacji?

TOP 10











2 komentarze: